کامیون فاو

فروش نقد و اقساط کشنده های تک محور ،جفت محور و کامیونت های فاو

کامیون فاو

فروش نقد و اقساط کشنده های تک محور ،جفت محور و کامیونت های فاو

فروش نقد و اقساط کشنده های تک محور ،جفت محور و کامیونت های فاو
برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید:
09383030118 خانم مقدم
09383030335 خانم حسینی
09383030119 خانم حیاتی
09389909722 خانم یکتا

آخرین مطالب

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

محصولات فاو


 کامیون فاو خودروساز دولتی چینی است که در ضمینه ساخت ماشین های کامیون سبک و متوسط و سنگین ،اتوبوس فعالیت دارد.بزرگترین شرکت تولید کننده ماشین آلات صنعتی و دومین شرکت خودروساز چین است.محصولات فاو دارای قدرت وکیفیت و استاندارد بالایی می باشد و جز مهمترین خودرو های سنگین جهان قرار گرفته است. فاو یکی از خودرو های بسیار قدیمی چین می باشد که شرکت سیبا توانسته جز 94 محصولات این خودرو سازی را وارد ایران کند. کامیون فاو توانسته در سال پرفروش ترین محصولات خودرویی بهمن موتور قرار گیرد. شرکت بهمن موتورمتعلق به گروه بهمن  به عنوان یکی از شرکت های شناخته شده در صنعت خودرو سازی در زمینه های سواری و انوع وانت ها ی سبک وسنگین بوده است که نماینده این کامیون ها در صنعت خودرو سازی ایران است. 

  • raha saeidi
  • ۰
  • ۰

کامیونت فاو

یکی از آخرین تولیدات موفق شرکت فاو کمپرسی فاو است که نوعی ماشین سنگین به شمار می رود که برای خالی کردن مواد توسط کفه پشتی مورد استقبال قرار می گیرد. این کامیون سنگین شرکت فاو با موتور 420، گیربکس و جعبه فرمان 2F ، سیستم ترمز بادی WABCO محصول جدیدی است که از سال 92 وارد ایران شده و مورد استقبال قرار گرفته است.

از دیگر محصولات شرکت فاو می توان به انواع کامیونت های گروه فاو اشاره کرد. کامیونت فاو در 3 مدل کامیونت 5 تن و کامیونت 6 تن و کامیونت 8 تن تولید می شوند.

  • raha saeidi