کامیون فاو

فروش نقد و اقساط کشنده های تک محور ،جفت محور و کامیونت های فاو

کامیون فاو

فروش نقد و اقساط کشنده های تک محور ،جفت محور و کامیونت های فاو

فروش نقد و اقساط کشنده های تک محور ،جفت محور و کامیونت های فاو
برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید:
09383030118 خانم مقدم
09383030335 خانم حسینی
09383030119 خانم حیاتی
09389909722 خانم یکتا

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

کشنده فاو

کشنده فاو با قدرت موتور 420اسب بخارو گشتاورد 1900 نیوتن متر و مجهز به استاندارد آلایندگی یورو 4 محصول بی رغیب در جاده های کشورمان می باشد که در سیبا موتور عرضه و به فروش می رسد.کشنده فاو کامیون باری قوی و قدرتمند است که  سال هاست پا به پای رقبای اروپایی خود در زمینه حمل بار حرکت می کند.کشنده فاوبا دارا بودن آپشن های متنوع و مطابق با استاندارد های روز دنیا توانسته جز بهترین ها باشد وبه صورت تک محورو جفت محور ساخته و عرضه بازار شده است و قادر است تناژ بالایی بار را حمل کند.

تامین نیروی قدرت فاو کشنده  بر عهده یک موتور بسیار قدرت مند 6 سیلندر خطی دیزل می باشد و موتور کشنده فاو مجهز به اینتر کولر می باشد که  1140سی سی حجم دارد و میتواند 420اسب بخار ذخیره کند.کشنده فاو دارای مشخصات فنی نظیر گیربکس zfالمان و کلاچ تک صفحه ای خشک می باشد که از یک فنر دیافراگمی با قطر430میلیمتر بهره می برد.

کشنده فاو با دارا بودن دو کلاس کشنده تک محور و جفت محورنیاز باری حمل ونقل کشورمان را بر طرف کرده است و رضایت رانندگان زیادی را به خود جل کرده است.کشنده فاو تک محور دارای تجهیزات داخلی کابین نظیر اینتر کولر، بخاری درجا ،رادیو پخش به همراه usb، کروز کنترل تاخورگراف کشنده فاو،شیشیه های برقی و.... می باشد که میتواند نظر هر راننده ای را به خود جلب کند.

کشنده فاو جفت محور به دلیل گیربکس قدرت مند zf توانسته هماهنگی خوبی را با موتور فراهم کندو حداکثر نیرو را از کشنده فاو بیرون بکشد.کیفیت سواری کامیون کشنده فاو به لطف بهره گیری از سیستم تعلیق نرم در جلو و عقب عالی است با موتور 420اسب ویچای ، گیربکس 16 دنده کشنده جدیدی است که در سال 92 وارد بازار صنعت خودروهای سنگین ایران شده و توانسته جای خوبی در بازار گرم کامیون های باری کشورمان کسب کند.

در حال حاضرقیمت کشنده فاو بسیار مقرون به صرقه بوده و سهم بالایی از  فروش را به خود اختصاص داده است.

نظرات (۱)

  • شاهمردان بهرامی
  • اسلام ایا باصد ملیون میتونم یه کشنده رنو یا فاو یا اسکانیا 
    بگیرم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی